Brev:
Legetøj - 4 måneder
6. november 2015
Alder:
4 mdr.
Legetøj - 4 måneder
Kære Helen
Jeg glemte lige et spørgsmål :)
Min 4 mdr gammel datter har fået stor interesse i legetøj. Men efter et par minutter bliver hun enormt gal og ked af det. Sikkert fordi det ikke vil som hun vil :) Skal jeg gøre noget ved det?
Tak for hjælpen :)
Mange hilsner
Sine