Brev:
Bider - 15 mdr.
8. januar 2014
Alder:
15 mdr.
Bider - 15 mdr.
Hej Helen.
Har læst nogle svar om at bide.... Og ofte passer situationen på os, men engang imellem kan vores søn også finde på at bide, hvis man for eksempel holder hånden for startknappen på computeren.... Der virker det mere bevidst noget han gør for at ville markere han er sur.
Er i tvivl om hvordan vi skal reagere. Det sker dog som regel når han er træt.... har du et godt råd?
Med venlig hilsen
Lisbet