Brev:
Udviklingsspring - 13 mdr.
14. september 2013
Alder:
13 mdr.
Udviklingsspring - 13 mdr.
Hej Helen.
Endnu en gang må jeg høre lidt af dine guldkorn. Vi har en dreng på 13,5 mdr., som jeg ikke er et sekund i tvivl om, at han er i fuld gang med et udviklingsspring. Han har altid reageret på forholdsvis samme måde; kun mor der virker, til dels også far, en del gråd om natten, nogle gange 1-2 timer(!), hvor han græder og græder og græder, mens han er i armene og får kys og kram. Oveni det har han fire hjørnetænder på vej, så han døjer med lidt.
Men vi er her selvfølgelig for ham, jeg vil dog høre om du ikke vil fortælle lidt om, hvad der sker udviklingsmæssigt i den alder han har nu? Jeg kan ikke gennemskue det på samme måde, som ved de tidligere spring. Det er første spring han har, hvor han går i vuggestue (som han og vi er super glade for), så på trods af en fin kommunikation med pædagogerne, så sker der alligevel meget i hans hverdag, som vi ikke har et lige så stort indblik i som før.
Tak :)