Brev:
Min datter nipper mig
23. april 2013
Alder:
5 mdr.
Min datter nipper mig
Hej Helen.
Lige et spørgsmål mere;-)
Når jeg tager min datter op til mig og holder hende tæt niver hun mig i halsen med den ene hånd og det virker til hun gerne vil bide mig i halsen også, men det bliver kun til lidt sutteri da hun jo endnu ikke har tænder...hun virker lidt arrig når hun gør det.
Er det normalt?
Bliver jo lidt bekymret for om det fortsætter, da jeg da ikke ønsker hun skal bide mig eller andre....og når hun niver gør det faktisk ret ondt så af og til bliver jeg da lidt sur på hende og skælder hende lidt ud og fjerner hendes hånd.
Er det også bare en fase eller skal jeg være bekymret for jeg får en lille bide trold?;-)
Hilsen H