Brev:
11 mdr, vred og kaster sig tilbage
4. januar 2013
Alder:
11 mdr.
11 mdr, vred og kaster sig tilbage
Hej Helen
Jeg har en dejlig glad dreng på 11 mdr, som stort set hver morgen og hver aften får min et anfald af raseri ved spisebordet. Det starter rigtig fint ved de første par bidder og pludselig som taget ud af det blå, så bliver han så gal og kaster sig tilbage i sin stol og vil ikke spise.
Nogle gange kan jeg aflede hans opmærksomhed med et stykke legetøj, andre gange bliver jeg nødt til at gå en tur med ham og måske vil han så spise igen. Jeg har også prøvet at tage ham fra bordet og sætte ham med noget legetøj, men så bliver han endnu mere sur. Pludselig er det ovre og så spiser han sin mad færdig. Det slår nok ikke fejl, det sker hver dag, og nogle dage orker man næsten ikke de vredesudbrud, fordi man ikke kan blive klog på, hvad de skyldes. Ved han det selv? :-) Kunne du evt give mig et par råd til, hvad jeg kunne gøre?
God weekend.
Kærlig hilsen
Rebekka