Brev:
Tegne niveau
17. september 2011
Alder:
2 år, 6 mdr.
Tegne niveau
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål ang min søn på 2½. Han kan rigtig godt lide at tegne (i 2-5 min af gangen) det er stadig bare streger på et papir, men han fortæller løs om at så tegner han en bil og så en sol og så et hus... stregerne ligner dog hinanden og absolut intet andet end streger :-))
Hvornår begynder han at kunne tegne en sol eller en firkant eller noget i den dur?
Hilsen