Brev:
Bule i kraniet
22. februar 2011
Alder:
4 mdr.
Bule i kraniet
Åh nej Helen!!
Min datters baghoved er blevet fladt! Jeg har ikke været opmærksom på det før nu, hun har grædt så meget, været meget på arm, ligget utrolig lidt så har ikke tænkt det blev et problem!!!
Hun har ligesom en bule ind i kraniet der hvor jeg vil gætte på den bagerste lille fontanelle er! Er det tegn på sammenvoksning og kan det være derfor hun så pludselig er blevet flad?
Hun er snart 4 mdr. er det for sent at rette op på det?? hvor lang tid har vi??
Øv øv øv
Venlig hilsen
Bekymret mor