Brev:
Sprog - 15 mdr.
29. november 2010
Alder:
15 mdr.
Sprog - 15 mdr.
Kære Helen
Tror ikke jeg skal bekymre mig, men vil lige høre din mening...
S er lige begyndt at tage sine første skridt pa egen hånd og trods en fantastisk balance, er han stadig meget forsigtig og kravler eller bruger sin gåvogn mere end han går.
MEN han siger ikke andet end volapyk og dette konstant :-). Dog siger han ahhhh når han er tørstig, uhmmmm nar han er sulten eller ser mad og peger af alt og siger mmmm.
Han har fået dræn i ørerne for 2 mdr siden ca.
Jeg læser med ham, fortæller, sætter ord på osv.... Er det okay at han ikke siger mere??? Jeg ved jo at nogle andre børn på hans alder virkelig kan sige meget..... men jeg ved også at børn udvikler sig forskelligt så....
Ellers kan jeg fortælle at han starter i dagpleje nu. Har haft ham hjemme i et par mdr.... OG har nydt det!!!! Han er virkelig en dejlig dreng.
Tak for alt din støtte og hjælp indtil nu. Igennem dig har jeg lært at have tillid til mine beslutninger og oser ud af tryghedsposen til min dreng og dette med god samvittighed!!!
Han sover nu hele natten uden at spise men stadig sammen med mig (mest fordi jeg ELSKER det)... Selvfølgelig kan han vågne af en drøm, fordi han ligger dumt e.l men han falder hurtigt i søvn igen....
Ingen tvivl om at du altid skal være min sundhedsplejerske :-)
God december :-)
Hilsen P