Brev:
Kan ikke sidde stille
1. oktober 2010
Alder:
10 mdr.
Kan ikke sidde stille
Kære Helen,
Lige et spørgsmål mere, som muligvis har sammenhæng med madproblemet.
S. kan ikke sidde stille. Han er ganske vist kun 10 mdr. men jeg ved ikke om jeg skal lægge noget i det. Han er utroligt nysgerrig, og det er selvfølgelig rigtigt dejligt, at han er så opdagelysten. Men det eneste sted han kan finde ro, er på armen af mig. Jeg kan ikke sætte mig ned i sofaen med ham og putte lidt eller nusse med lidt legetøj.
Om morgenen når vi tager ham med ind i sengen, og han tydeligvis stadig er lidt groggy af søvn, drøner han omkring, op at stå, kravler rundt, hvad sker der på natbordet, ned på gulvet osv. Heller ikke hvis han virker lidt træt om eftermiddagen, vil han sidde og slappe lidt af.
Er det et problem?
Eller koliderer min drengs aktivitetsniveau bare med mit hygge-putte-gen?
Med venlig hilsen
Mette