Brev:
Læge, leg og udvikling
30. september 2010
Alder:
3 år, 3 mdr.
Læge, leg og udvikling
Hej Helen.
Det er jo rigtig længe siden jeg har skrevet. Vi har det rigtig godt som familie, men synes det er en stor udfordring at være mor, vi går dog med tanken at det snart skal være tid til nummer 2 så de kan få glæde af hinanden!
Milas har altid været meget lille/slank, han blev 3 år i juni og vejer 13,7 og er 97 cm høj... vi har været til 3 års undersøgelse og det skulle være fint, men hvad siger du??
Eftersom jeg synes han er meget slank er der lidt et pres til aftensmaden fordi jeg ser jo helst han spiser et godt aftenmåltid, og derfor kan jeg godt finde på og "fodre" ham lidt og det ved jeg jo godt er et sidespor, men det er virkelig svært for mig ikke at gøre.
Har du nogle idéer til hvordan jeg kan lave noget lærerigt med Milas med tal og bogstaver og holder ham interesseret? - vi læser hverdag og så laver jeg et vendespil med tal, bogstaver og dyr... men noget andet??
Mange hilsner
Natashia