Brev:
Lære at spise med gaffel og ske
18. august 2010
Alder:
13 mdr.
Lære at spise med gaffel og ske
Kære Helen
Jeg kunne godt bruge et par gode, konkrete forslag til, hvordan jeg kan lære min søn på 13 måneder at spise med gaffel/ske.
Han udvikles fint og spiser nu al sin mad selv - men med fingrene. Det er svært at få ham til at bruge gaflen, selvom vi opmuntrer, hjælper med at få maden på gaflen osv.
Har du et par konkrete råd?
Venlig hilsen
Marlene