Brev:
Babytegnsprog og babysvømning
17. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Babytegnsprog og babysvømning
Hej Helen,
Kender du noget til babytegnsprog og er det noget du kan anbefale? Jeg har en søn på 4 mdr og hvornår vil du evt anbefale at man starter på det? Og er det noget materiale du kan anbefale?
Og så har jeg et spørgsmål vedr babysvømning og at dyppe deres hoved under vand/dykke med med. Vi går til babysvømning og der lærer vi bl.a. at det er godt at dykke med ham. Det vil sige at vi dypper ham under vandet med hovedet. Første gang reagerede han positivt, men siden da har han grædt hver gang.
Jeg tænker, at han måske har brug for at blive tryg ved situationen og har derfor de sidste mange gange, når han har været i bad, hældt lidt vand ned over panden på ham. Han har ikke grædt, men har vredet sig lidt. Hvad mener du om det?
Hilsen