Brev:
Først sur, så glad, så ked af det
14. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Først sur, så glad, så ked af det
Hej Helen!
Jeg har brug for din ekspertviden.
Vi har en søn på næsten 10 ½ mdr. Han er lige startet i dagpleje, med ret stor succes. Der er ihvertfald ikke grædt en tåre endnu :-)
Han "lider" af voldsomme humørsvingninger og det har efterhånden stået på et par uger eller tre. Det ene øjeblik er han glad, så vender han og bliver ked af det og skælder vildt ud, for så at blive glad igen, hvor han griner og "spiller op".
Det virker som om jeg/vi slet ikke kan stille ham tilfreds.
Han har en lyd, nærmest sådan en skrige-lyd som han bruger TIT, det er en lyd han bruger i situationer hvor han bliver irreteret. Vi har også talt om, om det er træthed "lyden" kommer af?
Hos hans dagplejemor er det ingenting, der han glad og kun glad, heldigvis!
Vi har talt om det kan være fordi han keder sig herhjemme? Han er rigtig træt efter dagene i dagpleje, men det er vel naturligt nok?
Håber virkelig der er en "naturlig forklaring". Jeg må erkende jeg er ved at være godt brugt i hovedet!
Hilsen
Moren