Brev:
Skærer tænder - 13 mdr.
14. juli 2010
Alder:
13 mdr.
Skærer tænder - 13 mdr.
Hej Helen.
Velkommen tilbage, jeg håber du har haft en god ferie ;-)
Sofie er nu 13 1/2 måned og endelig er der kommet nogle tænder. 2 i undermunden og 1 i overmunden. Nummer 2 i overmunden er også lige ved at være brudt igennem.
Mit spørgsmål går denne gang på det at skære tænder. Sofie skærer tænder rigtig mange gange i løbet af dagen, hun kører sine tænder i undermunden mod den ene i overmunden. jeg har prøvet at aflede hende med legesager osv når hun gør det, men jeg tror det er blevet lidt en dårlig vane for hende.
Men jeg tænker at det da ikke kan være sundt for tænderne?
Måske du har et godt råd til hvordan jeg kan få hende til at holde op?
Eller måske jeg laver et problem ud af noget som ikke er det?
Venlig hilsen
Linda.