Brev:
Stå og gå selv
20. marts 2010
Alder:
13 mdr.
Stå og gå selv
Hej Helen
Tak for dit tidligere svar om vores småtspisende pige. Hun skulle lige fylde et år inden hun begyndte at vise interesse for mad og hun får nu kun en flaske til natten en gang imellem.
Men nu har jeg et spørgsmål mere.
Hun er nu 13,5 mdr og er glad og meget i gang hele dagen.
Min bekymring er at hun ikke vil stå selv. Hun har få gange gjort det men max 2 sekunder så sætter hun sig ned.
Hun går rundt ved møblerne, rejser sig ubesværet op ved al ting, men viser ingen interesse for at give slip. Hvis vi tager hende i begge hænder vil hun gerne gå lidt omkring men hun læner sig ligesom bagover, med benene forest (en måde man i hvert fald ikke kan gå på!). Rejste sig op ved ting da hun var 10mdr.
Hun startede først på at kravle da hun var 11,5 mdr efter i mange måneder at have "mavet" sig hurtigt frem.
Skal vi bare se tiden an eller har du forslag til hvordan vi kan stimulere hende.
Kærlig hilsen
Anne