Brev:
Spændt i hele kroppen
27. januar 2010
Alder:
10 mdr.
Spændt i hele kroppen
Hej Helen
Min datter på 1o mdr er nu begyndt at göre hele kroppen stiv/stram når hun enten bliver sur eller glad.... er det en måde at få opmärksomhed på?
Jeg bliver selv meget anspändt i kroppen når jeg bliver sur, läre hun det af mig...?
Hvad skal jeg göre for at få hende til at holde op?
(udover lade värre med at väre anspändt når hun er i närheden)
Hilsen Z.D