Brev:
Gode ideer til sprogstimulering
24. januar 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Gode ideer til sprogstimulering
Hej Helen
Mine tvillinge drenge på 27 mdr. født 32 +5)
Er ikke helt med sprogligt. Har du nogle gode ideer til sprogstimulering?
Og hvad kan man forvente på dette alderstrin
Med venlig hilsen
Sv