Brev:
Baby sutter på hænder
21. januar 2010
Alder:
2 mdr.
Baby sutter på hænder
Hej Helen
Ellen på 2½ måned er de sidste par dage begyndt at sutte heftigt på sine hænder som hun knytter og nærmest propper ind i munden :-) Hun kan blive temmelig sur hvis hun ikke kan komme til at gøre det (f.eks. hvis hagesmækken er i vejen).
Jeg troede først at det var tegn på sult, men har lige læst i bogen "leg med din baby" at de begynder at gøre det når de er omkring 2-3 måneder. Der står bare ikke hvorfor, så det er det jeg nu gerne vil spørge dig om?
Med venlig hilsen
Rikke