Brev:
Følger tigerspring korrigeret alder
3. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Følger tigerspring korrigeret alder
Hej Helen
Lige et spørgsmål mere fra mig ang. tigerspring.
Min datter er født 3 måneder for tidligt, og har netop passeret termin. Dvs at hun er knap 1 uge i korrigeret alder.
Men korrigerer man alder i forhold til tigerpspring ? Jeg ved, at man gør det i forhold til udvikling, men feks ikke i forhold til, hvornår hun skal vaccineres.
På forhånd tak for dit svar
Sarah