Brev:
Skæv hovedform
29. december 2009
Alder:
4 mdr.
Skæv hovedform
Kære Helen
Vi har en lille pige på snart 5 mdr. Vi synes hende hoved virker lidt skævt. Hun sover med hoved til begge sider. Men vi har kun givet hende mad til den ene side. Kan dette skyldes skævheden?
Og kan vi nå at udrette det?
Godt nytår
Med Venlig Hilsen
Gabriella