Brev:
Far på rejse i fire uger
10. november 2009
Alder:
11 mdr.
Far på rejse i fire uger
Hej Helen
Min mand er nødt til at rejse udenlands i knap fire uger i træk pga. arbejde. Hvordan kan vi forvente, at vores søn, Anton, på 11 mdr. vil reagere, når han kommer hjem igen?
Bedste hilsner
Thilde