Brev:
Sprogudvikling - 18 mdr.
13. oktober 2009
Alder:
18 mdr.
Sprogudvikling - 18 mdr.
Hej Helen
Mit spørgsmål denne gang går på at min søn Alexander, som nu er godt og vel 18 måneder, stort set ikke siger noget endnu. Han peger meget på ting og siger en lyd som vi opfatter som "hvad er det".
Vi kigger meget i bøger med ham og siger dyrelyde, snakker om de forskellige ting og han er meget interesseret.
Indtil videre er det eneste han siger: vov vov og av - til når maden er varm og man puster på det:-)
Jeg synes at vores den første snakkede lidt mere på dette tidspunkt.
Hvornår skal vi være bekymret?
Han har været ørebarn da han var mindre, men er tubuleret på begge øre og i sidste uge ved tjek sad de som de skulle.
Hilsen
Camilla