Brev:
Platfodet
12. september 2009
Alder:
2 år, 2 mdr.
Platfodet
Hej igen Helen.
Et spørgsmål vedr. min datters fødder.
Vi synes hun går meget indad i sine sko (mest sutsko og sko - det virker bedre når hun har støvler på)... altså med indad mener jeg ikke, at hun er kalveknæet og går skævt på den måde, men hun går ikke lige på fodsålen. Håber du forstår hvad jeg mener.
Er det mon bare fordi hun ikke har udviklet svejet i foden endnu eller skal jeg købe en bestemt type fodtøj?? Jeg køber altid noget dyrt og godt fodtøj, men med sutsko f.eks er der jo ikke meget støtte.
Mange hilsner fra R