Brev:
Kigger væk ...
8. september 2009
Alder:
3 mdr.
Kigger væk ...
Hej Helen...
Nu henvender jeg mig igen :0)
Min datter på 3½ måned kigger meget væk, og jeg synes hun er svær at få øjenkontakt med. Når vi har øjenkontakt smiler hun og bliver glad, men hun holder den kun et kort øjeblik, og kigger så væk på alle mulige andre ting.
Det samme sker når hun skal spise, hun får flaske og kigger altid ud i rummet mens hun spiser. Jeg har prøvet at holde hendes hoved, så det er lige op i luften, men så stritter hun selvfø'lgelig imod og bliver gal...
Når vi leger på legetæppet kan jeg godt få fin øjenkontakt med hende?!
Skal jeg være bekymret??
Knus My