Brev:
At gå
15. juni 2009
Alder:
14 mdr.
At gå
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål ang. med at gå. Min datter er 14 måneder og hun kan ikke gå endnu, men hun har meget med at når hun står ved bordet eller hvad hun nu står ved så har hun med at slippe det og prøver at stå selv. Er det normalt at de gøre det når de prøver at stå selv?
Med venlig hilsen
Thora