Brev:
Sanser og træning
12. maj 2009
Alder:
15 mdr.
Sanser og træning
Kære Helen,
Jeg skriver, da min datter nu er 15 md. og lige er begyndt at gå. Hun har aldrig rigtig kunne lide at ligge på maven, og begyndte også først at kravle ved omkring 10 md. Hun virker ret usikker når hun går rundt, og har svært med balancen. Jeg har læst mig frem til at det i starten er normalt at barnet øver sig mm. Hun er spinkel af bygning, og spiser generelt ikke så meget. SÅ det jeg egentlig vil spørge dig om er :
Kan du anbefale et sted hvor man kan arbejde med barnets sanser og balance osv? Jeg har hørt at det skulle være rigtig godt med en eller anden form for bevægelse? Jeg er egentlig også lidt i tvivl om hvilken fagperson, jeg kan henvende mig til, om det er en fysioterapeut, kiropraktor mm?
Med venlig hilsen
Roomana