Brev:
Fornægter omsorg fra farmand
27. april 2009
Alder:
19 mdr.
Fornægter omsorg fra farmand
Hej Helen
Så er jeg på banen igen vedr. Daniel Denne gang drejer det sig om, at han ikke vil vide af sin fars omsorg - er det normalt?
Han er mors dreng, sådan har det altid været - men der har altid været plads til far også.
Men pt. vil han ikke vide af ham - det er mest i omsorgs situationer han går bananas. Fx. hvis far vil give ham et kram, vil putte ham, bade ham og især når han bliver hentet i dagplejen af far er den helt gal.
Han begynder at græde vildt volsomt, dagplejeren siger hun ikke har set noget lignende. Når jeg henter ham er der ingenting...
Jan er ikke ond, fraværende eller på anden måde ubehagelig overfor Daniel og jeg kan se det går farmand meget på - derfor går det også mig på, selvom jeg mest tror det er en fase.
Men det er hårdt at være den det går ud over (læs; far)
Er der noget vi kan gøre eller er det "bare" normal udvikling?
Tanker fra en frustreret
Charlotte