Brev:
Sutter pludselig på pegefinger
3. september 2008
Alder:
14 mdr.
Sutter pludselig på pegefinger
Hej Helen.
Carolina er nu næsten 14 mdr. og er lige pludselig begyndt at sutte på pegefinger. Hun bruger sut, når hun skal sove eller er ked af det. Men nu bruger hun sutten lidt oftere end normalt da jeg er begyndt at give hende den når hun bruger fingeren.
Det er ikke fordi hun bider i den (hvis gummerne skulle klø) Hun sutter ligesom på den som hvis det var en sut. Det er ikke når hun er træt, men f.eks når vi er ude at gå tur eller sidder i indkøbsvognen, når vi er ude at handle.
Hvad mon det kan skyldes?
Med venlig hilsen
Charlotte.