Brev:
Bæresele vs. slynge
18. juni 2008
Alder:
1 mdr.
Bæresele vs. slynge
Kære Helen,
Jeg er nu meget forvirret over hvor meget eller lidt jeg kan bruge min Baby Bjørn bæresele eller min slynge. Min lille pige er 5 uger gammel den 19 maj og jeg har i den sidste uge brugt Baby Bjørn omkring 3 timer om dagen. Jeg har to store hunde som skal luftes og vi bor på landet hvor der ikke sådan er veje jeg kan gå på med en barnevogn. Det betyder så at jeg bruger meget tid på at gå i skoven som ikke er barnevogns venlig og det er derfor at jeg har brugt min bæresele. Slyngen har jeg også brugt men den er meget hård for ryggen for mig.
Så hvad jeg gerne vil spørge dig om er om jeg kan bruge min bæresele 3 timer om dagen. Matilda ligger ned indimellem i de tre timer så det er ikke ud i en køre men for en time ad gangen, tre gange om dagen. Hvis hun er for ung nu, hvor lang tid inden at hun er gammel nok til at sidde i den for den 3 timer on dagen, hun elsker at være i den og falder næsten altid i søvn.
Hvis der er lang tid til at jeg kan bruge bæresele for nogle timer om dagen, er det ok at bruge slyngen for 3 timer om dagen, hun er også godt tilpas i den, selv om at jeg ikke synes den er så god som bæresele, fordi hendes hovede og ryg er bøjet.
Jeg ser frem til dit svar.
Hilsen Lotte