Brev:
Brugte voksiposer
16. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Brugte voksiposer
Hej Helen
Jeg overvejer at købe et par brugte voksiposer (eller lignende). Men er der i den forbindelse problemer med husstøvmider som der f.eks. kan være med brugte madrasser? Eller forsvinder de når man vasker eller renser dyne og betræk?
Med venlig hilsen
Marlene