Brev:
Babyslynger
10. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Babyslynger
Jeg venter mit første barn og har i den anledning tænkt på at købe en bæreslynge. Udbuddet viser sig at være temmelig omfattende og alle steder reklamerer man selvfølgelig for den enkelte slynge som værende den bedste på markedet!
Jeg håber nu, at du kan hjælpe mig lidt på vej. Er der et særligt mærke, som du anbefaler?
De bedste hilsener fra
Camilla