Svar: Babyslynger
10. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Camilla
Et stort tillykke med graviditeten og velkommen til min side.
Min viden om baby-slynger er meget begrænset og du har ret i at udbuddet er stort.
Jeg kender desværre ikke til nogen tests af babyslynger, på samme måde som der er tests af barnevogne mv., men det kommer måske en dag:o)
Mit bedste råd er at du venter med at købe en babyslynge til du har født dit barn. Så tager I ud og studerer markedet og får vist, hvordan du både anbringer dit barn i slyngen og også bruger slyngen. Det er vigtigt at vælge en slynge, som passer til en i højden, som du føler er god at have på og som støtter både dig og dit barn. Børn vokser jo og bliver tunge!
Så selvom du næsten ikke kan vente med at anskaffe dig udstyr til den lille kommer, så vil jeg råde dig til at vente.
Fortsat held og lykke med graviditeten.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske