Brev:
Opkast/Reflux
11. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Opkast/Reflux
Hej
Jeg mener at have læst at man kan give medicin, hvis barnet kaster meget op, og jeg mener de kaldte det reflux. Er det det samme som mavemundsforsnævring?