Brev:
Solbriller?
1. maj 2005
Alder:
13 mdr.
Solbriller?
Hej Helen
Min tur til at takke for en god brevkasse. Og, hermed et kort spørgsmaal ang. solbriller til vores pige på lidt over et år. Her hvor vi bor er sommeren forholdsvis lang og stabil, dvs. med meget sol..:o) Er det en god ide med et par solbriller til hende, eller er det for tidligt - jeg ved ikke om hun vil beholde dem på. Hun er meget interesseret i mine.
Der er jo ogs noget med, at man automatisk åbner øjnene mere med mørke briller på end uden; mon det er godt for hende? Kigger jeg i positivt fald efter dem, der holder UV400 ude?
Mange tak og venlig hilsen
Merete