Brev:
Hue, dyne og sove ude
9. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Hue, dyne og sove ude
Hej Helen
Min pige på 4 mdr. ligger altid i Duni-duo pose.
Hun ligger i den med vinterdyne...det vil faktisk sige éen sommerdyne på 200g plus een forårs/efterårsdyne på 320 gram. Dertil har hun altid toppen af dynen bundet helt til så man kun lige kan se hendes ansigt. Hun har indtil nu haft strikhue på.
Så er mit spørgsmål...Skal jeg til at tænke på, at tage den ene dyne ud? Og skal jeg istedet give hende en elefanthue i tynd bomuld på? Jeg spørger fordi hun den sidste uges tid har været smaskvåd, når jeg tog hende ind?
Hilsner
Lise