Brev:
Barnevognssele
8. maj 2014
Alder:
15 mdr.
Barnevognssele
Hej Helen,
Et kort spørgsmål.
Vores søn på 15 måneder sover 2-3 timer til middag i vuggestuen, men under en time herhjemme (selvom han er max stimuleret)... Jeg har lidt barnevognsselen mistænkt, da han altid sover på maven i sin seng og meget gerne vil vende sig. Jeg tror simpelthen at det vækker ham, at han ikke kan vende sig i den sele vi har herhjemme.
Kender du til en sele, hvor barnet kan vende sig?
Hilsen