Brev:
Ligge på maven på fåreskind
18. november 2013
Alder:
3 mdr.
Ligge på maven på fåreskind
Hej Helen.
Vi har et fåreskind som Klara ligger på. Er det for blødt for hende til at træne maveliggende? Hun er 15 uger og vil kun ligge på maven iboet tid. Kan ikke trille endnu eller strække armene ud.
Hilsen os