Brev:
Bæresele og overtøj
19. marts 2012
Alder:
4 mdr.
Bæresele og overtøj
Kære Helen
Et ganske kort spørgsmål. Jeg har anskaffet mig en bæresele, men er nu blevet en del i tvivl om hvor meget tøj (sko) jeg skal give min lille dreng på, når jeg vil bruge den ude, nu hvor foråret er på vej.
Min søn er generelt varm. Jeg overvejede at købe en uld-heldragt, men er bange for at den bliver for varm nu hvor vejret er blevet varmere. På den anden side er jeg bange for at en fleece-heldragt er for kold.
Kan du give et godt råd om dette?
Må han i øvrigt sidde med fronten ud, nu hvor han er fire måneder?
Venlig hilsen