Brev:
Ferie og flaske
24. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Ferie og flaske
Hej Helen,
Til sommer skal vi igen på ferie som vi plejer. Vi elsker det Røde Hav og Egypt, derfor har jeg et par spørgsmål i denne forbindelse:
I Egypten drikker man kun vand på flaske, mine twins bliver på det tidspunkt 7 mdr - kan jeg bare blande MME til dem med det vand, eller skal de stadigvæk have kogt vand??
Så skal jeg vel medbringe en el kedel?
Pyha det kræver vis logistik:-)
Rigtig god dag fra
Tvillingemor