Brev:
Skoldkopper - 2 år, 6 mdr.
31. marts 2008
Alder:
2 år, 6 mdr.
Skoldkopper - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen
Jeg var ved lægen i fredags pga. Rico havde fået nogle røde knopper om torsdagen og der var kommet flere om fredagen, så jeg mistænkte at det var skoldkopper, hvilket lægen bekræftede. De sidder i ansigtet, på skulderen, en bag øret og en nederst på ryggen. Der er i alt max. 10 stk. og jeg har ikke set væske fra dem endnu og han har ikke kløet i dem overhovedet. Og siden fredag er der ikke kommet flere.
Så er det jeg tænker om lægen kan have fejlbedømt ham og det slet ikke er skoldkopper? Knopperne ser ud til at være ved at gå i sig selv nu, men jeg ser ikke nogen sår - kun de røde udslæt som minder om myggestik. Er det muligt at man kan have så mildt et angreb af skoldkopper?
Med tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Tina