Brev:
Tørre plamager på benene
23. januar 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Tørre plamager på benene
Hej
Min datter på 2½ år, har fået nogle meget tørre plamager på benene. Nogle af dem er på størrelse med en 25-øre og nogle er på størrelse med bunden af en kop.
Jeg har prøvet at smørre dem med almindelig lotion, fed creme og babyolie...intet af det hjælper! Hvad kan det være?
Med venlig hilsen
Heidi