Brev:
Feberkrampe - 15 mdr.
21. januar 2004
Alder:
15 mdr.
Feberkrampe - 15 mdr.
Goddag
Jeg håber at få svar på nogle spørgsmål som bekymrer mig.
Jeg har et barnebarn, dreng, der som 1 årig (aug 2003) fik feberkrampe og kom på hospital i døgn til observation. Forældrene fik stix, som i nyt tilfælde skulle indføres i endetarm.
Nu den 17 januar fik han så igen feberkrampe, blev behandlet med stix, skulle lige på hospitalet for at få målt iltmængden i blodet, kom hjem efter ca. 1½ time.
Kan han nu være uheldig at få krampe igen? Hvor stor er risikoen for det? Er det rigtigt at han har større risiko for at få epilepsi senere?
Vi var heldigvis hos drengen begge gange og kunne hjælpe "lidt" for det er ganske grimt at se sådan et lille barn i krampe.
Håber ad denne vej at kunne få lidt vejledning.
Hilsen
Sigga Olesen