Brev:
Betændt finger
29. juni 2007
Alder:
19 mdr.
Betændt finger
Hej Helen
Her er lige en lille hurtig.....
Benjamin har fået et sår på sin lillefinger og det er blevet til en lille betændt "byld". Han reagerer ikke på den, så han kan godt have haft den en dags tid uden at vi har opdaget den.
Har du nogle råd til hvad vi skalgøre med den???
Hilsen
Camilla