Brev:
Røde plamager på baglår
19. januar 2004
Alder:
9 mdr.
Røde plamager på baglår
Hej
Jeg har en søn på 9 mdr og han har pludselig fået røde pletter på baglår, hofter og lidt op af siden. De buler ikke udad, men virker lidt hævede.
Hvad kan det være? Tænker om det kan være noget han har spist eller måske bleen der irriterer?
Han har ikke feber.
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Karin