Brev:
Hyppig afføring - 2 mdr.
2. januar 2004
Alder:
2 mdr.
Hyppig afføring - 2 mdr.
Hej
Min lille søn på 10 uger har afføring 6-8 gange om dagen. Det er sket i forbindelse med, at jeg skiftede fra NAN til NAN HA 1. Er det bare tilfældigt eller har det noget med skiftet at gøre? Før jeg skiftede og også da jeg ammede, havde han afføring en gang om dagen. Hans afføring er ret lysegrøn. Skal jeg være bekymret over de mange afføringer?
Iøvrigt er han et kolikbarn, men det var han allerede inden han fik flaske. Jeg synes ikke, at skrigeret er blevet værre efter skift i modermælkserstatning.
Venligst
Stine