Brev:
I vuggestue med bronkitis
4. november 2003
Alder:
12 mdr.
I vuggestue med bronkitis
Kære netsundhedsplejerske.
Vores datter på 1 år har nu bronkitis for anden gang. Begge gange har vores læge vurderet, at det har været nødvendigt med pencillin. Efter 2-3 dage på pencillin sover hun igen fint om natten og energien om dagen er også fin. Det er tydeligt at høre på hendes vejrtrækning at hun stadig er besværet - så hvor frisk er hun egentlig?
Kan vi sende hende i vuggestue - hvis nej, hvilke symptomer skal forsvinde, før hun igen er vuggestueklar?
På forhånd tak for svar.