Brev:
Hvad gør jeg ved mavesmerter
19. september 2003
Alder:
2 år
Hvad gør jeg ved mavesmerter
Min datter på 2 græder meget og vil ikke sove. Hun klager over smerter.
Nu vil jeg så bare finde et alment råd om, hvad der er godt til "den lille førstehjælp" mod smerter i maven, men nej her finder man "kun" mod mere alvorligere ting som forstoppelse og værre ting.
Jeg savner lidt om den lille ting, der bare lige kunne hjælpe natten over.