Brev:
Den ene testikel kan ikke mærkes
10. juli 2017
Alder:
12 mdr.
Den ene testikel kan ikke mærkes
Kære Helen
Vi har netop været til 1 års undersøgelse med vores søn. Lægen undersøgte ham og hun kunne ikke mærke den ene testikel og det kunne en anden læge heller ikke til 5 måneders undersøgelsen. Jeg kan dog huske, at jordemoderen sagde efter fødslen at begge testikler var faldet ned i pungen. Da jeg var gravid kunne jordemoderen også ved en 3D scanning se at begge testikler var faldet på plads.
Jeg håber virkelig, at lægerne tager fejl. Men min søn skal undersøges på sygehuset.
Mit sprøgsmål er så hvis begge testikler er faldet ned, er det så godt eller skidt? Og kan de falde op igen? Vores sundhedsplejerske har heller ikke nævnt noget om at den ene testikel ikke skulle være faldet ned. Vi er meget bekymret for, at han skal opereres.
Venlig hilsen
Line