Brev:
Hydrocortison
31. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Hydrocortison
Hej Helen
Jeg har fået noget eksem på mine hænder. Lægen har givet mig noget Locoid creme 0,1 % til behandling af dette. 5 dage - 2 gange om dagen. 5 dage 1 gang dagligt.
Jeg har en pige på 5 måneder - og ammer.
Er dette ikke farligt for hende? Jeg mener, hun tager jo mine fingre i munden og får det også på huden.
Kærlig hilsen
Lise