Brev:
Udskydelse af MFR
23. marts 2005
Alder:
15 mdr.
Udskydelse af MFR
Hej Helen,
Er der nogen risici ved at udskyde MFR-vaccinen nogle måneder?
Vi skal flytte kommune netop når Laura og Elisabeth fylder 15 måneder, og samtidigt skal de formodentlig starte i institution, hvilket jeg regner med bliver en stor omvæltning for dem, da de lige nu bliver passet hjemme af en barnepige. Jeg tænker derfor, at det ikke vil være så hensigtsmæssigt at vaccinere dem nu, hvis de bliver syge af det, fordi det vil kollidere med indkøringen - derfor ville jeg vente nogle måneder til de er kørt ind, og det desuden er sommerferie, så mormor kan passe dem, hvis de bliver syge af vaccinen. Er der nogen problemer i det?
Hvor mange procent af børnene, der får MFR bliver i øvrigt syge af den?
Hilsen
Fie